Bachata De Amor Vol.4 (2009) VA [2CD]


Disco 1
1 Guerra De Amor - Yoskar Sarante
2 Ay Hombe - Raulin Rodriguez
3 Pideme - Alex Bueno
4 Temporal De Amor - Junior & Jorge
5 Te Regalo - Monchy & Alexandra
6 Adicto De Su Amor - Domenic Marte
7 Amor De Mi Vida - Daniel Moncion
8 Ay Amor - Zacarias Ferreira
9 Por Ti - Joe Veras
10 Con El Corazon - Luis Vargas
11 De Punta A Punta - Frank Reyes
12 Gracias Por Quererme Tanto - Bienvenido Rodriguez
13 Enamorado Estoy - Cristian Cristian
14 Pasion Por Una Amiga - El Gringo De La Bachata
15 Cari¤ito De Mi Vida - Luis Segura

Disco 2
1 Mi Receta De Amor - Los Toros Band
2 Gotas De Pena - Alex Bueno
3 Se¤ora - Domenic Marte
4 Vale La Pena - Yoskar Sarante
5 Te Amo - Zacarias Ferreira
6 Lo Que Son Las Cosas - Evolution A.R.
7 Hoy Quiero Escribir Una Cancion - Raulin Rodriguez
8 Regalame Una Noche - Luna Llena
9 Muy Lindo Amor - Frank Reyes
10 Como Quisiera Enamorarme - Miguel & Bernie
11 No Es Una Novela - Monchy & Alexandra
12 Por Tu Amor Luchare - Wilbert Manuel
13 Enamorado - Joe Veras
14 La Ventana De Mi Amor - Ramon Cordero
15 Solo Mia - Alex Rosario

Password: SEPHIROTH
dESCARGAR

0 comentarios:

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Macys Printable Coupons